今天,當我和 Ketty 在 St. Paul's 附近逛街時,在無意間我檢查了我的郵件(手機3G上網),然後,我看見了我這個令我幾乎尖叫的信件。(好吧,我承認我在H&M裡尖叫了。)

 

Dear Viola,

We already used your last article in our newspaper last week. Can you leave your address that we can send an issue for you?

We will use this article as well but maybe not this week, when it is published, we will send you a copy as well.

Thanks for your work!

Best Regards,

UK Chinese Times

 

我的天啊,我好開心哦。那表示,我已經有兩篇文章上報了(一篇已上,一篇還沒)。

實在太興奮了!忍不住想要分享。

所以這篇文章很沒內容,純粹興奮過度而已。

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    VS Story 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()